...a także Szlak Karpacki, ...szlak graniczny, ...szlak im. K.Pułaskiego... . Nazywa się go różnie :-)

piątek, 3 maja 2019

Szlak Niebieski 2016 - relacja

Filmowa relacja z przejścia odcinka Ustrzyki Górne - Grybów w czerwcu 2016 roku. Jednoczęściowa wersja YouTube (rendering 2021) lub trzyczęściowa wersja Vimeo (rendering 2016).


YouTube:

Niebieski szlak graniczny Ustrzyki Górne - Grybów 




Vimeo:

Szlak graniczny. Ustrzyki Górne - Grybów, cz.1



Szlak graniczny. Ustrzyki Górne - Grybów, cz.2



Szlak graniczny. Ustrzyki Górne - Grybów, cz.3



~ Część 1 ~
Dzień 0: Ustrzyki Górne - Przełęcz pod Czerteżem (12 km)
Dzień 1: Przełęcz pod Czerteżem - Balnica (33 km)
Dzień 2: Balnica - Jasiel (41 km)

~ Część 2 ~
Dzień 3: Jasiel - Huta Polańska (41 km)

~ Część 3 ~
Dzień 4: Huta Polańska - Radocyna (25 km)
Dzień 5: Radocyna - Ropki (28 km)
Dzień 6: Ropki - Grybów (30 km)

2 komentarze:

  1. Teraz dopiero zauważyłem, że masz też relację z przejścia z czerwca 2016. Rewelacyjne są te twoje filmy.
    Widzę, że masz taki patent folia NRC pod śpiwór, zamiast karimaty/maty? I jeszcze jedno pytanie, jakiej pojemności był ten plecak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą folię NRC podłożyłem pod matę samopompującą we wiatce na Przełęczy pod Czerteżem kiedy wydawało mi się, że nie wygładzone jeszcze deski (wiata była wówczas świeżo po odbudowie) mogą ją uszkodzić. Potem podkładałem ją pod matę nawet bez specjalnej potrzeby, bo i tak walała mi się po plecaku :). A plecak miałem wówczas 65L i teraz nie kojarzę innych niedogodności związanych z wędrówką poza nadmiernym ciężarem na plecach. Dwa lata później, w 2018 roku, na przejście szlaku wziąłem już plecak 32L, mimo, iż doszło mi jeszcze do ekwipunku całe schronienie (tarp, hamak, moskitiera).

    OdpowiedzUsuń