...a także Szlak Karpacki, ...szlak graniczny, ...szlak im. K.Pułaskiego... . Nazywa się go różnie :-)

niedziela, 1 grudnia 2019

Wiata pod Truszówką (ginące miejsca #4)

W lipcu 2019 roku zawalił się dach wiaty. Częściowo przeciekał już od dłuższego czasu, ale bez problemu dało się tu znaleźć w czasie deszczu jakieś suche miejsce. Wiata nie była oznaczana na regularnych mapach, jej położenie dość dobrze przybliża poniższy szkic (niebieski trójkąt w lewej dolnej ćwiartce):
































































Dzięki Michałowi (Michi23), stan wiaty z sierpnia 2019 r:





4 komentarze:

  1. Wielka szkoda. Są jakieś szanse na odnowę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie natrafiłem na żadne informacje nt odbudowy. A mam pewien sentyment do tej wiaty, bo mimo, iż nocleg mi tu akurat nie wypadł, to udało mi się tu przeczekać krótką burzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiek, jeśli reflektujesz, to chętnie udostępnię zdjęcie tej zawalonej wiaty z 18 sierpnia. Aż chwyta za serce (mam nadzieję, że zostanie odbudowana)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michi23, byłoby super. I chętnie bym takie zdjęcie dołączył, jeśli pozwolisz, do tego wpisu, bo przypuszczam, że stan 'zawalenia' długo się nie utrzyma. Bo jak szybko nie odbudują, to zapewne zniknie całkiem.

      Usuń